Sunday, March 20, 2011

Hellou swiit 19


Nüüdsest siis 19, head vananemist mulle! Sünnipäev möödus mõnusalt Alisa, Liisi, Kristi ja Sandra seltsis. Käisime söömas ja hiljem kossu vaatamas. Lõpuks jäi meid järgi kolm ja läksime voorikasse pärast seda piljardit mängima koos Raiko ja Vitsuga. Päris lõbus oli :)

Ootasin balli nii pikalt, et kui se lõpuks kätte jõudis oli imelik tunne, et misasja, juba ongi minek. :) Kleit ei olnud midagi erilist, lihtne ja armas. Soengu ja meigi eest vastutas Kristi, suuur aitäh sulle :*

Tegime Rihoga paar tantsu sõime torti ja tegime pilte. Kõige rohkem meeldisid esinejad. Rahvast oli vähe ja ütleme nii, et kui ma poleks ballile läinud ei oleks ma millegist ka ilma jäänud. Kuid tore kogemus siiski (va üks tähelepanek).

Nii närvi ajab kui sind vajatakse ainult siis, kui kellegiga olla pole. :/

Paari tunni pärast tuli juba uni silma aga me pidime veel peole minema. Nagu arvata võis oli peol palju rahvast, muusika oli ka hea. Enne koju minekut käisime kebabis. Siis suutsin ma musiga veel tülli minna :S aga nüüd on kõik korras.

Täna juhtus midagi väga väga jubedat :`( (perekonna sisene). Tahaks niiväga sellest kirjutada aga ma ei leia õigeid sõnu. Ema nägi veel eile unes ka midagi veidrat ja kui nüüd selle peale mõelda siis unenägu saigi teoks. Mul on niii niiii kahju kui keeegi lähedane peab valu tundma :/ Aga see mis tegelikult juhtus tegi väga haiget. :(


No comments:

Post a Comment