Tuesday, March 1, 2011

Changes..


Oeh, ma ei tea, mis mul viimasel ajal viga on, tujud vahelduvad nii kiiresti. On inimesi, kes teevad mu tuju heaks ja on neid, kelles ma pean (kahjuks) pettuma. Kogu konks seisneb selles, et Need inimesed on mulle kõige lähemal ja teevad kõige rohkem haiget. Võimalik, et mina olen ainuke süüdlane, aga kõiges on ju kaks osapoolt. Niiet ainult minu viga see ka pole. Paratamatult on tekkinud selline tunne, et mind vajatakse vaid siis, kui kellegil midagi vaja on või, kui kedagi "paremat" pole. Tore küll. Ja sellele lisanduvad veel muud pinged, millest ma pikemalt rääkima ei hakka. Eks ma pean siis iseenast toetama hakkama, keegi teine pole selleks suuteline. Möödunud on 1,4aastat ja mõne koha pealt on kõik endine. Olen hakanud oma arvamust ja tundeid rohkem näitama ja kui keegi näeb selles probleemi, on see tema enda mure. Tunnen kaugenemist, kõrvalejäetust ja kui ....... sellest ise aru ei saa, siis ei hakka ka mina pingutama. Pinged aina kasvavad ja eksamid on ka tulekul, ma ei tea millal ma plahvatan ja mis see endaga kaasa toob. Loodan, et keegi mõistab mind :) Laupäeval käisime perega Värskas ujumas, nii mõnus oli.

No comments:

Post a Comment