Sunday, March 13, 2011

Fucking perfect...


1.Käisin üle pika aja Liisi ja Alisaga peol. Miks on nii, et kui mina lõpuks peole lähen on mõttetu pidu, vähe rahvast või nõme muusika. Ja seekord oligi nii, et ainult 5-6 lugu oli, mille järgi oli mõnus tantsida. Tuttu jäime alles 6 ajal. Lõbus oli :D

2.Rääkisin ära kaks olulist sündmust, sellel nädalal. Esiteks, sünnipäev ja teiseks ball. Nimelt plaan A ei toiminud ja kasutusele tuleb võtta plaan B. Loodan, et kõik läheb ikka nii nagu peab. Endiselt pean ma võitlema kahe tule vahel :/

3.Koolis toimub stiilinädal. Esmaspäev on pahupidipäev, millest mina osa ei võta. Sest kui riided tagurpidi selga panna, toob see midagi halba ja seda pole mul tõesti vaja. I´m so sorry.

Lemmikvideo-soldier homecoming, mida on paljud juba näinud. Tõesti väga kurb ja emotsionaalne video :( Olen seda juba mitu korda vaadanud - kananahk ja pisarad tulevad ikkagi :/ Taustalaul hakkas ka meeldima.


NB! Armastus ei tähenda ainult ninnu nännutamist.

No comments:

Post a Comment