Wednesday, March 31, 2010


Ma pole nii kaua siia midagi kirjutanud, põhjus on väga lihtne, mul pole aega ja netiühendus on "super" seega ma ei hakka oma närve rikkuma ja hoian eemale.
Vahepeal oli mul siis sünnipäev, mida ma ei pidanud, käisin tsikkidega klubis, kuhu Nännu ka tuli (jejee). Vaheajal käisin Tartus, ostsin jaki ja teksad. Täiesti hull, ma nägin niiiii vingeid teksaseid, selliseid pole mitte kellegil. Teksad olid heledad, kitsad, siis vöö äärest selja taga oli lõhki ja nii pmst ümber vöökoha nööbid tulid külje pealt seega ees polnud lukku ega midagi ja siis põlvede juurest olid veel heledamad nagu teine teksa oleks sinna peale õmmeldud. Viimane paar oli ka ja mulle nagu valatud. Aaah, ma kahetsen, et ära ei ostnud nad maksid 6 sotti mul oli raha oleks saanud ära osta aga Nännule meeldisid hoopis teistsugused teksad, mille ma ka ära ostsin. Siis käisin Tibuu juures, lugesin raamatut ja nii see vaheaeg läkski.
Nv tuunisin ühe kleidi ära, alguses oli kleit kuidagi titekas, paeltega jne. Hele roosa ja vahepeal valge ning ees on pärlitest suur liblikas. Nüüd on kleit ilma paelteta, lühike ja läbipaistev (in).
Eile käisin teatris, ütleme nii, et olen ka paremaid etendusi näinud.

No comments:

Post a Comment