Monday, March 1, 2010

Jessica Ann Simpson sündinud 10. juulil 1980aastal Texases, laulja ja näitleja. Tal on ka õde Ashlee Simpson.

Jõhker püss ! Nii mõnusad blondid juuksed tal..




Like woow, mõnus soeng ja üleüldse hea pilt.


Isegi lühikeste juustega on ta võrratult ilus. Sellel pildil on ta tõesti nii armas ja õnnelik nagu väike laps :)





Nägu on heledam kui keha. Kuid pruun jume ja valge kleidike (y)


Vörratult ilus, veelkord juuksed juuksed juuksed, ma lausa kadestan inimesi, kellel on blondid juuksed. Tahaks kaa aga ma tean, et mulle ei sobi selline värv :(


Ma ei tea miks aga mulle meeldib see pilt nii väga.



Ilus kleit muidu aga alt on kuidagi liiga räsitud ja jätab rebitud riide mulje.



Õega


Aga kus siis .... on ?






With Eva-deva. Jessica meenutab Grillkana ja boobs, ilmselge ilulõikus.


Kes on boss?

No comments:

Post a Comment