Monday, March 8, 2010

Avastus :/


Kuna mul on varsti - varsti sünnipäev, siis ma hakkasin mõtlema kuidas seda pidada. Mõtlesin, et teeks suure peo, saan ju ikkagi 18 ja siis mõtlesin, et äkki ma tahaksin midagi muud. Kuid see mis ma tahtsin jääb ära, siis peaksin ikkagi peo tegema. Aga ülla ülla, keda kutsuda?? Mõtlesin pikalt ja lõpuks jõudsin järeldusele, et mul on ikka nii vähe sõbrannasi, kellega ma hästi läbi saan (2-3). Alguses rääkisin küll emale, et ohh 20 ringis tuleks aga ma petsin siis iseennast. :( Ütlesin ka emale, et mul pole midagi vaja, ema ütles, et tee ikkagi pidu aga ma ei saa ju teha !! :( Kutsun selle kellega ma muidu ei räägigi.? :/ Tore küll. Mis minuga toimub? Kas ma ei pinguta? Olen ma liiga ülbe ja vastik, et omada sõbrannasi? Olen ma tagasihoidlik, kardan rumal välja paista? Ohhhh, säd:(

No comments:

Post a Comment