Wednesday, December 7, 2011

bad bad girl


Väike meenutus suvest, need kingakesed on ennast kuhugile ära peitnud :S

Eelmine kolmapäev käisin üle pika aja Määdis, olime seal kuni peo lõpuni. 04.50 olin voodis, esimesse tundi ei jõudnud, mitte sellepärast, et ma oleksin väsinud olnud mkm. Üleüldse oli terve järgmine päev kuidagi mõnus, vaatamata sellele, et sain vähe magada läksin ikka õigel ajal tuttu.:D Täna kutsuti ka kluppi aga jätan vahele seekord. Ja lõpuks ongi lumi maaas, wiii:D
19jaanuar on eksam klienditeeninduses, kultuuriloos ja suhtlemises. Kõige rohkem kardan situatsiooni, sest närvid mängivad seal suurt rolli. Samas on lihtne, sest ma olen varem midagi sellist läbinud ja kaaslase saan ise valida ning komisjonis on väga head õpetajad. Jaanuari 2 esimest nädalat olen koolis ja siis on vaba, 19 teen eksami ära ja pärast seda lähen kooli alles 6-s veebruar. Aprillis algab praktika, 9nädalat. Tahaks juba siis välismaale minna. :)

1 comment:

  1. Hei! Lahe blogi sul!

    Sille
    http://sillekiisu.blogspot.com/

    ReplyDelete