Monday, November 28, 2011

Kell on 0.30

Ma ei tea, miks aga see pilt meeldib mulle, mis siis et mul padjakas näos :) Väike meenutus (tukaga)

Ilmselgelt hoidis tukk alati nii, ma ei tahtnud lihtsalt lakiga üle ka pingutada. Aga oli kuidas oli..







Ma tean, et olen blogist niikaua eemal olnud, eks see ole ikka kripeldanud kaa. Hetkel olen oma eluga rahul kui nii võib öelda. Eraelus on teised lood, nimelt, olen juba päris kaua "üksi" olnud. Ja nüüd on üks noormees, kellele ma ilmselgelt meeldin. Aga tema meeldimine meenutab mulle mu eelmist suhet. Ma ei taha jälle kellegile aru anda, kus, mida ja kellega ma olen, mida teen, kes need inimesed mulle on ja plapla plaaa. Eeelmisest suhtest õppisin väga palju. Seega ei taha ma jälle ämbrisse astuda, miks olla suhtes, kui tead, et sellest ei saa õiget asja. Pigem olen üksi ja naudin vallalise elu (rahulikult) :D Hetkel ongi selline tunne, et ma ei taha kedagi ja südames pole ka sellist tunnet, et tahaks kedagi või et keegi meeldiks, mkm. Mitte niipalju, et suhtesse minna. Isa ütles viimane kord, et ma ei otsiks endale meeleheitlikult seda "õiget", sest siis ma ei leiagi teda. Samas, nähes sõbrannasi meestega, siis on ikka kahju ja paneb mõtlema, et miks minul kedagi ei ole. Aga las olla see teema.

Hiljuti käisime Sandra, Liisi ja Kristiga klubis YES, Getter Jaanit vaatamas. Üle pika aja oli mõnus õhtu ;)

Eelmisel neljapäeval pidasime nö klassiõhtut. Rääkisime, et igaüks krõpse ei tooks aga lõpuks oli ikkagi 8pakki :D Kõht sai täis aga ikka oli vaja midagi juurde näksida. Mängisime paar huvitavat mängu. Kus küsimused muutusid vägagi delikaatseteks. Mul oli hea meel, et me lõpuks ikkagi kooliväliselt ka kokku saime. Meie klass on siiski jagunenud kaheks. Pole midagi parata, mõned inimesed ei sobi omavahel kohe üldse kokku aga see ei tähenda, et me tõrjuksime kedagi või oleksime ebaviisakad.

Niii palju oleks veel rääkida! Küll jõuab. Ahjaa horoskoob says: Kasuta seda, mis sul on, ja ära muretse selle pärast, mida sul pole. See käib küll minu pihta :D Mul on tõesti väga palju asju, mida vajan suuremal või vähemal määral :)

See ya ;*

No comments:

Post a Comment