Tuesday, April 19, 2011

Wiiiii/niuuuu



(Mälestus eelmisest aastast, rebaste retsilt)


Hey, räägin siis natuke, kuidas mul läinud on ja mida ma teinud olen ja mis kavas on :)

Huhh, eksamipingest ma ei hakka rääkimagi, juba järgmisel nädalal on 2 eksamit :/ tegelikult kahetsen, et varem õppima ei hakanud.


Käisime ka play backil, mis oli kohutavalt igav, kõik esinejad tegid seal endal margi maha. No ausalt, liigutused olid nii vaevalised nagu hakkaks kohe ära surema. Väga nõrgad esinejad olid, peaks mainima. Tundub, et see üritus on oma aja ära elanud. Kõige huvitavam osa oli see, kui

Andre Laine tantsutrupp esines, see oli tõesti wauuuu.


Eelmisel nv käisime perega Maamessil, päris mõnus oli. Aga ma rikkusin ema päeva täielikult ära. Nimelt, kandsin oma lemmikuid retuuse (valge taustaga ja värviline) no Ed-Hardy stiilis. Alguses oli vähe rahvast ja kõik vaatasid minu retuuse, mitte traktoreid. Väga naljakas oli vaadata kuidas minu jalgu vaadati, kes salaja, kes mitte:D Ema pahandas, et ta viskab need retuusid minema ja et ma pole tsirkuses. Olgu, see ei olnud tõesti vastav üritus kuhu sellise retudega minna aga so what, vähemalt jäin silma ja pakkusin nii mõnelegi kõneainet. :D Pärast seda shoppasime veits ja siis koju.


Otsustasime klassiga koolis väikse stiilika teha. Esmaspäev-lapsikud, teisipäev-hipid, jipiid ja kolmapäeval oleme kolhoosnikud. :) Homme on meie viimane koolipäev :( niuniuu. Neljapäeval läheme klassiga "Välismaale" - Läti.


Eile toimus narkoteemaline koolitus. Ma sain, niipalju huvitavid asju teada. Tõesti, väga super kooolitus oli. Vahepeal jäi selline mulje nagu meile õpetatakse narkot kasutama. Nuusutasime ka erinevaid narkootikume:D pärast hakkas pea ringi käima. Kogu jutule pani punkti video narkomaanist. See oli tõesti väga jube ja kurb:/. Tahaks seda lolli näha, kes pärast sellise video vaatamist narkot edasi tarvitab. Vanemad küsisid, miks ma nii õnnelik olen, kuigi ma ise küll midagi aru ei saanud, et oleksin teistsugune. Siis naersime, et ma olen midagi tarvitanud.



No comments:

Post a Comment