Saturday, April 2, 2011

Kevad südames


Eksamini on jäänud loetud nädalad:S Tahaks, et see kõik läbi oleks ja eksamitulemused teada. Olukord hakkab pingelisemaks muutuma.


Ma ei tea miks aga mulle ei meeldi koledad ninad:D. Alati kui ma kedagi vaatan, jääb mulle esimesena silma tema NINA ja kui see on veel kole ka siis ..... väkk. Õnneks võin enda ninaga rahule jääda, mul ei ole ju suur nina ega ka kõver. Ma tean, et see pole enda teha aga ikkagi. :)


Käisin ka teatris "Puhastust" vaatamas. Esimene vaatus venis pikale, minuarvates olid seal mõningad kohad mõttetud aga teine on oli palju parem, mis muutis mu arvamuse paremaks. Kuna ma olin ka raamatut lugenud, oli hea võrrelda. Minujaoks oli raamat emotsionaalsem kui lavastus. Korraks välkus laval ka paljas peps.

No comments:

Post a Comment