Friday, July 8, 2011

far away

Alustan piltidest Pärast lõpupidu, suss Soeng, järgmisel päeval



MV



Pearu & Dagmara


Lõpupidu, Sandraga (ei hakka rohkem pilte lisama, sest midagi ilusat väga polnudki, ma ei ole ju fotogeeniline:D)



Heii, ma olen päris kaua eemal olnud. Asi polegi selles, et aega pole või midagi muud sellist. Ega ma midagi erilist ei tee ka.


Selle suve üks suurimaid sündmusi oli kindlasti lõpupidu. Uut kleiti ei ostnud, suht mõistlik tegelikult, kuigi naised jäävad naisteks ja oleksin ikka tahtnud uut. Pärast eksameid tekkis veider tunne ja suur igatsus. Olengi sellega maadlenud, uskumatu sa ei lähe enam kooli, kus sa oled 12 aastat õppinud. Aga eks see olegi alguses nii, et lähed uude kooli ja hakkad paratamatult võrldema esimesega.


Südames tahaksin saada hambaarstiks(l) aga aga.... saatsin avaldusi õe erialale, ämmaemanda erialale, siis veel psühholoogi, kehakultuuri, juuksuri ja kohe ka hotellinduse erialale. Kõrgkooli ma ei saa, sest õpingud on ju väga kallid ja mul ei ole kõik hinded 4-5. Eks siis sügisel selgub, mis saab.


Selle suve suurimaid sündmusi oli jaanipäev! wiiii. Imelik, aga sellel aastal ei olnud seda "õiget" jaanipäeva tunnet. Tavaliselt on ikka paar päeva enne seda, sibin sabin sees. Aga seekord seda lihtsalt ei olnud. Ja ma mõtlesin, et miks küll. Arvatavasti "väsitas" lõpupidu ära, sest meie lõpetasime 23.06 ja jaanipäev oli kohe järgmisel päeval. Mina, Issi, Vend (koos naisega) ja Kristi läksmine Metsavenna tallu. Rahvast ja autosi oli jõhkralt:D Isa ja Kristi proovisid ka puskarit(oli vist see):D mina ei julgenud. Pearu Paulus esines, siis Birgit Varjun ja Ithaka Maria, ta on ikka väga peenike ja super ilus. Dagmara Oja laulis kaa. Siis esines Choco Feiss vms, laulud olid head, rahvapärased ja üks laul, mida reklaamis esineb, "tõmbas" eriti käima:D ( Tantsime siis kaerajaani....) jne. Tantsisime lava ees. Kohutav, kui sa oled ikka pisikest kasvu, siis on väga valus seal:D Sõkutakse varvaste peal ja mõnel kadus ka tasakaal ära. Tegelikult oli ju naljakas. Ühel hetkel sai mul kõrini sellest, et enamus astusid jala peale. Ja ma lükkasin ühte kutti täiega :/ Käisime söömas ka, tellisime friikad+kanasnitsel, mis ei olnus snitsel vaid pigem mingi pihvitaoline asi ja see maksis 4€, selle kohta päris kallis aga kõhu saime ikkagi täis. Umbes poole kahe ajal hakkasime koju sõitma, see oli kõige lühem jaanipäev ever.


Nii, iga päev üritan ikka päikest ka võtta, ühel hetkel nagu oleks pruun, siis jälle vaatad, et ikka ei ole ka.:) Kohe lähen päevitama, seega tsauki :)





















1 comment:

  1. Mis Choco Feiss, selle bändi nimi on Kruuv :D http://www.youtube.com/watch?v=bOY19E6GW0U

    Eduuu : )

    ReplyDelete