Friday, February 19, 2010

Koolitants 2010


Eile toimus siis koolitants. :) Õnneks saime vaba päeva ja seega saime hommikul kauem tududa. Terve hommik oli mul naljakas kõhutunne, tuju oli täiesti 0. Ma ei saanud ise ka aru, mis minuga lahti on, mossitasin koguaeg ja ei teadnud millepärast. Proov läks suht metsa, närv oli sees ja läksin valest kohast peale. Siis hakkasime vaikselt sättima, tegime pilte. Lõpuks tuli ka tuju sisse aga kõhus oli siiski imelik, arvasin, et tants läheb raudselt metsa, miks ma muidu nii tunnen. Hakkasime siis sättima. Mul oLid läbipistvad paelad, ma ei tea mida ma tegema hakkasin ja siis järsku käis PLÕKS. Plastmassist julla läks katki, kellegil polnud teist paela ka ja siis panin selle ümber kaela, siis läks teine pael ka katki aga õnneks sain selle ilusti kinni siduda. Siis kadus ka imelik tunne. Esinemine õnnestus väga hästi. Siis läksime saali ka teisi vaatama. Tantse oli seekord vähem. Samas oli ka palju selliseid tantse, mis jätsid mind täisti külmaks, palju oli lihtsalt trilli-tralli. Mõned tantsud olid siiski ikka Väga head.

No comments:

Post a Comment